PR i prawo przeciwko kryzysom wizerunkowym
PR i prawo przeciwko kryzysom wizerunkowym
PRowcy w swojej codziennej pracy budują marki klientów oraz przede wszystkim troszczą się o ich wizerunek. Czasem jednak coś wymyka się spod kontroli. Wtedy warto zatroszczyć się również o prawne aspekty. Ale jak współpracować z prawnikami w trakcie kryzysu? Kiedy milczenie pomaga, a kiedy lepiej zabrać głos? Jak reagować na naruszenia dóbr osobistych?
Odpowiedzi na te pytania padną już 16 września podczas warsztatów „(PR)awny Sztab Kryzysowy” , które KKZ organizuje wspólnie z „Pulsem Biznesu”.
W merytoryczną organizację wydarzenia zostali zaangażowani prawnicy z Działu Prawa Mediów i IP, którzy na co dzień działają w obszarze prawa mediów i chronią wizerunek najgłośniejszych nazwisk w Polsce.
Spotkanie poprowadzą:
- adw. Aleksandra Pyrak-Pankiewicz – Szef Działu Prawa Mediów i IP,
- r. pr. Aleksandra Rudzińska – Starszy Prawnik w Dziale Prawa Mediów i IP
- adw. Maciej Zaborowski – Partner Zarządzający
- adw. Paweł Zieliński – Szef Praktyki Prawa Prasowego i Zwalczania Kryzysów Wizerunkowych
Warsztaty mają charakter praktyczny – uczestnicy wezmą udział w symulacji realnych sytuacji kryzysowych i w roli doradców PR będą musieli działać w zespole, pod presją czasu, bez pełnych danych.
Warsztaty odbędą się już 16 wrześniaw Polonia Palace Hotel w Warszawie.
Liczba miejsc jest ograniczona!
Zapraszamy do udziału! Formularz dostępny na: https://www.pb.pl/konferencje/pr-awny-sztab-kryzysowy-bc825787-8500-415b-a86c-c4d6ee8e4b8c#nkpb-goal
